T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MERSİN / SİLİFKE - TOKİ Ortaokulu

ÖĞRENCİLERİMİZİN E-TWİNNİNG BAŞARISI

Teknoloji Tasarım Öğretmenimiz Mehmet Ali AKIŞ ve öğrencileri çalışmalarının karşılığını aldılar. Başarılarının devamını dileriz.

 

 ALDIĞIMIZ BELGELER

e-Twinning Kalite Ödülleri 2016

PROJE HAKKINDA

Projemizle birlikte öğrencilerimiz, öğretmenlerimiz ve velilerimiz işbirliği içinde çalışarak birimden bütüne gitmeyi öğreneceklerdir. İlkokulda öğretmenimiz bizlere bir kelime söyler ve bu kelimeyle bir hikaye oluşturmamızı beklerdi. Projemizle; bizim de hedefimiz, A3 boyutundaki resim kağıdını (Sihirli dokunuşlar için Beyaz Güvercin) bölümlere ayırarak her bölüm ilgili proje ortaklarımız tarafından sihirli dokunuşlarla yardımlaşma ve dayanışmanın önemini kavramalarını sağlamak, emeğin paylaşıldıkça çoğalacağı fikrini benimsetmek olup;öğrencilerimizin üretken, becerikli,sosyal paylaşımcı ve sorumluluk bilincini geliştirmelerini sağlamaktır. Ülke genelinde; her ilden en az bir okulu dahil ederek yapılacak olan dokunuşları çok taraflı hale getirerek E-twinning projesinin adını duymalarını istemekteyiz. Ayrıca, farklı şehirlerimizde yaşamış olan Türk büyüklerinin tanınmasını sağlamak ve bu şehirlerimizde ki efsanelere tanık olmak istemekteyiz.

KURUCULAR: Mehmet Ali AKIŞ, Cengiz BAYSAL


e-Twinning Kalite Ödülleri 2016

PROJE HAKKINDA

Bu proje öğrencilere ve öğretmenlere, diğer illerdeki, okullardaki öğrenci, öğretmen ve veliler ile işbirliği içinde çalışma ortamı hazırlamak ;
Hayatımızın her alanında sevgi, barış ve dostluğun önemini kavramak, çevresine aktarmak ve bunu davranış olarak kalıcı kılmak ;
Proje maskotu olan Sevgi, Barış ve Dostluk Treni’ni kendileri oluşturarak, Sevgi, barış ve dostluk üzerine bugüne ve geleceğe yönelik düşüncelerini ifade etmelerini ve özgüven kazanmalarını sağlamak ;
Öğrencilerin diğer illerdeki öğrenci, öğretmen ve velilerle proje maskotu olan Sevgi, Barış ve Dostluk treni vasıtası ile iyi ilişkilerin geliştiği bir köprü kurmak ;
Kültürümüzde yeri olan Mevlana, Yunus Emre gibi Türk büyüklerini tanımak ve onların düşünce biçimlerini anlamak ;
Öğrencilerin ve çevrenin eğitime bakış açısını olumlu yönde geliştirmek;
Ülke genelinde; her ilden en az bir okulu dahil ederek yapılacak etkinlikleri çok taraflı hale getirmek ;
İlçemizin ve E-twinning projesinin adını en iyi şekilde duyurmak;
Eğitime sadece yerel boyutta değil, ülke bazında katkıda bulunmak;
Yaptığı çalışmaları bilgisayar araçlarını da aktif olarak kullanarak çevrelerine olumlu etkiler bırakmak amacı ile hazırlanmıştır.

KURUCULAR: Kenan ÇETE, Oktay ARAT


e-Twinning Kalite Ödülleri 2016

PROJE HAKKINDA

Each school will exchange herb seeds mostly and/or some vegetable seeds from their country with the other schools, Will plant the seeds in a special place in schoolyard, and make a EUROPEAN HERBS GARDEN. We will share information, recipes and use some of them in class.
This is an envirormental project, easy to be implemented by students of all ages.
The main idea of the project is to involve the students in sustainable development through their school activities and improving the quality of school, a place of joy and learning in a pleasant way.

KURUCULAR: PATRICIA PAPAGEORGIOU, Wioleta SERAFIN


e-Twinning Kalite Ödülleri 2016

PROJE HAKKINDA

SanalBus bir otobüstür. Bu otobüsün şöförü ve yolcuları her gittiği şehirde değişmektedir. SanalBus´ın yolcuları belirlenen konulara göre EBA içeriğine uygun olarak ses kaydı, video kaydı, görüntü ve dosya paylaşımı yapacaklardır. FATİH donanımlarından interaktif tahta ile yansıtma aktiviteleri gerçekleştirilecektir. Twinspace ortamında her şöförün bir durağı olacak ve bu durakta paylaşımlar yapılıp, şöförler arasında fikir alışverişleri yapılacaktır.

KURUCULAR: Mehmet Ali AKIŞ, Bircan KELEŞ


e-Twinning Kalite Ödülleri 2016

PROJE HAKKINDA

Bizler çocukların doğasından gelen merak ve keşfetme arzusunun felsefe ile harmanlandığında, çocukların gelecekte daha esnek ve etkin düşünebilen
yetişkinlere dönüşeceğine inanıyoruz.Çocuklarda düşünme becerilerini geliştirmek amacıyla temel felsefe kavramlarını öğretmek ve etkinliklerle belli başlı filozofları tanıtarak çocukların yaratıcılık, sebep-sonuç ilişkisi kurma,özgüven, dil, eleştirel düşünme becerileri ve matematik becerilerinin gelişimini destekleyecek bir proje geliştirdik.

KURUCULAR: Mahmut KÜÇÜKOĞLU, SABİHA ÇOLAKOĞLU GÜVENÇ


Yayın: 29.09.2016 - Güncelleme: 30.06.2017 05:35 - Görüntülenme: 1562