T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MERSİN / SİLİFKE - TOKİ Ortaokulu

AVRUPA DİL ÖDÜLÜ

2013 Avrupa Dil Ödülünü Kazanan Projemiz: Teaching English with Authentic Materials (T.E.A.M.)

Okulumuz Mersin´de bir ilke imza atarak, Türkiye´de ilk 5 okul arasına girdi.

2013 Yılı Avrupa Dil Ödülü Töreni Ankara´da Yapıldı

2013 Yılı Avrupa Dil Ödülleri Türkiye Ulusal Ajansı Başkanı Sayın Bülent Özcan'ın katılımıyla Gazi Üniversitesi Rektörlüğü'nde düzenlenen törenle sahiplerine verildi.

Avrupa´da dil eğitimi ve öğretimi alanındaki en yaratıcı ve en başarılı yaklaşım, yöntem ve teknikleri teşvik etmek ve yaygınlaştırmak amacıyla verilen Avrupa Dil Ödüllerine bu yıl 5 kuruluşumuz layık bulundu. 

Dil eğitimi ve öğretimi ile ilgilenen her kategori ve türdeki kurum ve kuruluşun başvuru yapabildiği Avrupa Dil Ödülü´ne bu yıl ülkemizden 34 başvuru geldi. Türkiye Ulusal Ajansı bünyesinde çalışmalarını yürüten Ulusal Jüri yaptığı değerlendirmede 5 kuruluşun yürüttüğü projeleri ödüle değer buldu.

Avrupa Dil ÖdülüBaşarılarımızAvrupa Dil Ödülü

2013 yılı Avrupa Dil Ödülü´ne layık görülen 5 kuruluş şunlar: 

  • Aşık Veysel Görme Engelliler Ortaokulu (İzmir)
  • Ortahisar Fatih Ortaokulu (Nevşehir)
  • Nar Fikret Antekin Ortaokulu (Nevşehir)
  • Silifke TOKİ Ortaokulu (Mersin)
  • Gazi Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu (Ankara)

2013 Yılı Avrupa Dil Ödülü kapsamında Ankara Çankaya Üniversitesi ve Bursa Işıklar Askeri Hava Lisesi'ne de teşvik ödülleri verildi.  

Ödül alan kurumlarımızı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.

2013 AVRUPA DİL ÖDÜLÜ ÖDÜL ALAN PROJELER


SIRA NO

PROJE NO

PROJE SAHİBİ

PROJE ADI

ŞEHİR

1

ADÖ/2013/003

ÂŞIK VEYSEL GÖRME ENGELLİLER ORTAOKULU

DREAM – DRAMA – DRUM / RÜYA –  YARATICI DRAMA - RİTİM

İZMİR

2

ADÖ/2013/014


Ortahisar Fatih Ortaokulu

MY CREATIVE ARTISTIC  LANGUAGE WORKSHOP

NEVŞEHİR

3

ADÖ/2013/016

Nar Barbaros Ortaokulu

Touching The Time with English

NEVŞEHİR

4

ADÖ/2013/018


Silifke TOKI Ortaokulu


T.E.A.M.

MERSİN

5

ADÖ/2013/028


GAZİ ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

YABANCI DİL ÖĞRENCİLERİNİN ÜRETİMSEL DİL BECERİLERİNDE YAŞADIKLARI ZORLUKLARI AŞMALARI İÇİN İNTERAKTİF, YARATICI VE ÖĞRENCİ-MERKEZLİ PORTFOLYO PROJELERİ

ANKARA

Toki Ortaokulu İngilizce Eğitimde Avrupa Dil Ödülü Aldı

Silifke Kaymakamı Fatih DAMATLAR Mersin´de bir ilk olan "Avrupa Dil Ödülü´nü" kazanan proje ekibimizi makamında kabul ederek tebriklerini sundu. Bu ödül Mersin' de ilk olduğu için okulumuz proje ekibine ve emeği geçen herkese göstermiş oldukları çabadan dolayı teşekkür ederiz. Başarılarının devamını dileriz.

   2013 Başvuru Dönemi Avrupa Dil Ödülü Değerlendirme Sonuçları Açıklandı

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü tarafından yürütülen Avrupa Dil Ödülü Faaliyeti kapsamında 2013 Teklif Yılı için 34 başvuru alınmıştır. "Avrupa Dil Ödülü Ulusal Jürisi" tarafından başvuru formu üzerinden yapılan değerlendirme sonucunda 24 başvuru yerinde izleme ve değerlendirmeye tabi tutulmuştur. Değerlendirme süreci sonucunda 5 başvuru Avrupa Dil Ödülü almaya hak kazanmıştır. 2 kuruma da Teşvik Belgesi verilmesi uygun görülmüştür.

Avrupa Dil ÖdülüAvrupa Dil Ödülü

Hasan Gül, Avrupa Dil Ödülünü Almaya Hak Kazanan Silifke TOKİ Ortaokulu'nu Makamında Kabul Etti

2013 yılı Avrupa Dil Ödülünü almaya hak kazanan Silifke TOKİ Ortaokulu İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gül'ü makamında ziyaret etti. Silifke TOKİ Ortaokulu Müdürü Turgay Karadağ, İngilizce Öğretmeni Melike Hüsniye Yılmaz ziyaretlerini Silifke İlçe Milli Eğitim Müdürü Şerafettin Çiftçi eşliğinde gerçekleştirdi.

Kazanılan başarının kendilerini memnun ettiğini ifade eden Gül, "Okulumuzu tebrik ediyorum. İlimiz artık bu başarılara alıştı. Bu ve benzeri başarılar her geçen gün ilimizin eğitim alanında da marka kent olma imajına olumlu katkı sağlıyor" dedi.

Gül, Avrupa Dil Ödülü'nün dil eğitimi ve öğretimi alanındaki en yeni uygulamaları, yaklaşımları, yöntemleri ve teknikleri teşvik etmek ve Avrupa genelinde yaygınlaşması amacıyla düzenlendiğini söyledi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Çiftçi ise bu yıl ülkemizden 5 okulun Avrupa Dil Ödüllerine layık görüldüğünü belirterek, "Bunlardan biri de ilimizi temsilen sürece dâhil olan Silifke TOKİ Ortaokulu idi. Dil eğitimi ve öğretimi ilgilenen her kategori ve türdeki kurum ve kuruluşun başvuru yapabildiği Avrupa Dil Ödülü'ne bu yıl ülkemizden 34 başvuru geldi. Zorlu bir değerlendirme süreci sonrasında dereceye giren okulumuz ödülünü Gazi Üniversitesi Rektörlüğünde düzenlenen törenle aldı. Ödülümüzü aldıktan sonra başarımızı sizlerle paylaşmak için bu ziyaretimizi gerçekleştirdik" diye konuştu.

Ziyaretin sonunda İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gül, ilimize bu başarının kazandırılmasında büyük emeği olan TOKİ Ortaokulu Müdürü Turgay Karadağ, İngilizce Öğretmeni Melike Hüsniye Yılmaz'a hediye takdim etti.

AVRUPA DİL ÖDÜLÜ NEDİR?

Avrupa Dil Ödülü, 1999 yılından beri Avrupa'da yeni, yaratıcı ve başarılı dil öğretme ve öğrenme uygulamalarına verilen bir ödüldür.

Avrupa Dil ÖdülüAvrupa Dil ÖdülüAvrupa Dil ÖdülüAvrupa Dil Ödülü

Teaching English with Authentic Materials

Although today many language learners learn English at school, they aren't able to feel nothing and canalize to language courses. Even if they pass their examinations successfully, many of them cannot speak fluently. One of the reasons is that they aren't thought in real communicative environments or live in communicative environments. Our Project arose from this problem. A real communicative atmosphere should be created in the classroom. They can play a role or they can discuss a topic with authentic materials. Our Project has been designed to develop our students' language learning skills with using speaking contexts in daily formal and informal environments. It has been searched for using new media in teaching a foreign language. Nonetheless,  Using computer and internet (ICT) alone cannot provide a comprehensive basis for language learning. For this reason, we have performed our Project with creating real environments and new techniues.Our Project has also focused on motivation, foreign language teaching, and opportunities in teaching foreign language. Nevertheless, as in each state school, we haven't enough educational materials. Therefore, we have used junk materials in teaching foreign language.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 11.02.2019 - Güncelleme: 14.12.2023 09:53 - Görüntülenme: 1068
  Beğen | 44  kişi beğendi